• Geplaatst door Annet Koster
    Wij zijn zo blij met onze Loena.Dankzij Martine haar advies hebben wij een geweldige hond die ook prima met onze katten overweg kan.
  • Geplaatst door Ben Gijsen
    Geweldig dat jullie dit blijven doen en heel veel succes. Wij zijn nog steeds geweldig blij met Whippet Droopy die we via jullie gekregen hebben. Hij is (4 jaar later) volop in zijn tweede jeugd en een heerlijk kampeermaatje!
  • Geplaatst door Jelle
    Goed dierencentrum via hun m,n maatje de hond gevonden en met raad en daad staan ze ook klaar!
  • Geplaatst door Diana van Dongen
    Dieren asiel waar de dieren ook daadwerkelijk op nummer één staan.
  • Geplaatst door Laura en John
    Afgelopen zomer hebben onze Mechelse herder voor de tweede keer mogen logeren bij Dierencentrum Friesland. Ze hebben het hier heerlijk naar hun zin gehad.
    Onze Rex is een slechte eter als we er niet zijn maar ze hebben er alles aan gedaan om hem aan het eten te krijgen en te houden. Ze hebben zelfs haring gehad.
    Geweldige zorg voor onze honden en voor ons een hele zorg minder als we op vakantie zijn.
    Heel erg bedankt
  • Geplaatst door Corry
    Wij hebben 3 jaar geleden een ontzettende lieverd bij martine opgehaald. Het was liefde op t eerste gezicht. In het begin even wennen en elkaar aftasten maar nu een vriend voor de rest van ons/zijn leven en onze 3 poezenkindjes... zijn ook zijn vriendjes.
  • Geplaatst door Rita Bouma
    Wij hebben vorig jaar onze Boomer afkomstig van Samos bij jullie mogen adopteren! Wat hebben wij er een ongelooflijke lieve hond aan die we niet meer zouden en kunnen missen! Heel veel succes met het mooie werk wat jullie doen.
  • Geplaatst door Helma
    2 jaar geleden een whippet teefje geadopteerd. Nog geen moment spijt van gehad. Omdat ze door omstandigheden nog niet was gesteriliseerd mochten wij dat bij onze eigen dierenarts dien op kosten van het Dierencentrum. Top!
  • Geplaatst door Familie Scherpenzeel
    Wij brachten onze 2 katten bij jullie als we op vakantie gingen in het jaar 2001.
    Altijd waren jullie goed voor onze beesten en hart voor de zaak.
    Toen we na de vakantie die weer gingen ophalen,hadden jullie een nest Rottweiler puppy's we waren gelijk verkocht.
    Een verhuizing in 2008 met onze Rottweiler gingen we tegen over jullie wonen.
    En wat een activiteiten zijn er gaande en actie's petje af voor jullie mooie bedrijf.
    Succes gewenst de buurtjes !!
  • Geplaatst door Betty Dalhuisen
    Nog steeds hebben we geen spijt dat we kleine Muis bij jullie geadopteerd hebben. Geweldig hondje niet meer weg te denken uit ons leven.
  • Geplaatst door Laura
    Zó blij met Stichting Dierencentrum Friesland! Martine heeft Stg ACE-SHIN enorm uit de brand geholpen door hond Brooklyn op te nemen die door de adoptanten dreigde te worden afgemaakt ivm ernstige allergieën (en wat later bleek, schurft). Door de enorme zorgintensiteit kon Stg ACE-SHIN dit zelf helaas niet zelf met een gastgezin oplossen en zaten ze met hun handen in het haar. Martine heeft werkelijk alles op alles gezet om erachter te komen wat de hond precies had en de juiste voeding, medicatie en huidverzorging te geven. Na een paar maanden bij Martine, is Brooklyn nu bij ons (gastgezin van Stg ACE-SHIN) en genieten we iedere dag van hem. Echt geweldig werk van Martine en haar team!
  • Geplaatst door Xayedi
    Toffe organisatie. Altijd bereid me te helpen en het opvangen bij o.a. jullie is echt heerlijk. Ik ben vrij in mijn doen en laten en kan altijd op jullie bouwen. Mijn honden vonden jullie terrein heel leuk!
    Hygiënische verblijven. Grotere dierenliefhebbers zijn er denk ik niet dan de medewerkers van dit asiel.. Wauw
  • Geplaatst door Jaap Ouwejan
    Ik kom regelmatig op het centrum en verbaas me iedere keer weer over wat er allemaal op en rond het erf, de winkel, het weiland en de kennels rondloopt. Wat me niet meer verbaasd is hoe liefdevol er met de dieren wordt omgegaan en de rondrennende medewerkers die ze liefdevol verzorgen. Neem de tijd als je er gaat kijken; de dieren staan altijd op nummer één, maar ook voor adoptanten wordt ruim de tijd genomen.
  • Geplaatst door Fam. Veenstra
    Wij hebben 2 jaar geleden Indy bij jullie geadopteerd. Een superlieve hond waar wij nog steeds heel blij mee zijn. Jullie zijn een super bedrijf en wij wensen jullie dan ook heel veel succes met jullie nieuwe site!!
  • Geplaatst door Gerda
    Top!! Trots op jullie!!
  • Geplaatst door Roelina
    De site ziet er super uit