Winter

Onze oudste bewoner is Winter.
Deze mooie Husky kruising is in 2014 vanuit Roemenië naar nederland gekomen nadat iemand hem nog een mooie oude dag wilde geven op zijn 14 jarige leeftijd. Echter toen Winter onderweg naar Nederland was haakten de adoptanten af.
Winter stond toen in Nederland op de parkeerplaats zonder nieuw baasje en dreigde terug gestuurd te worden naar Roemenië. Onze hulp is toen ingeroepen en wij hebben hem opgehaald.
Winter was één hoopje ellende en meer dood dan levend toen we hem uit de bus tilden. Het is een spannende tijd geweest want het was de vraag of hij het zou overleven.
Gelukkig knapte hij langzaam maar zeker op en werd weer een beetje zichzelf. Winter was toen 14 jaar en bleek niet plaatsbaar vanwege zijn leeftijd.
Hij mocht toen in huis wonen waar meerdere onplaatsbare honden wonen. Echter bleek Winter helemaal niet in huis te willen zijn. Hij heeft 14 jaar lang zichzelf weten te redden op straat en hield er helemaal niet van om opgesloten te zitten. Vele deuren en kozijnen heeft het gekost maar Winter kon zich niet aanpassen.
Nu woont Winter op het terrein van de stichting en is helemaal gelukkig. Hij steelt af en toe een paar dekbedden waar hij zelf een bunker van maakt want een hondenmand vindt hij maar een rare uitvinding.
Iedereen die onze opvang bezoekt wordt even begroet door onze Winter.

Winter is geboren op 1 januari 2000

• 13-08-2018 - We hebben een heerlijke vakantie gehad met in Frankrijk met...  lees meer
  • 02-08-2018 - Bowen is inmiddels ruim een jaar bij ons. Een leven...  lees meer
  • 19-07-2018 - vandaag is Filos (voorheen Toni) jarig dus ik doe even...  lees meer