Steun ons

Wij ontvangen  geen overheidssubsidie of financiele steun van de gemeente. Onze stichting draait volledig op vrijwilligers en onze kosten moeten gedekt worden door adoptiebijdragen, fondsenwerving en donaties.
De verzorging van één hond kost vier euro per dag, dit is 1460 euro per jaar. Deze kosten betaan uit voeding, schoonmaakkosten, registratiekosten, electriciteitskosten, water en ga zo maar door. Alle medische kosten komen hier nog overheen. Er zijn honden die jaren bij ons wonen alvorens er een adoptant voor ze komt.

Wilt u ons steunen zodat wij ons werk voor de honden kunnen blijven doen? Doneer dan eenmalig een bedrag waarvan wij weer wat extra's van kunnen doen voor onze opvanghonden.
Ook kunt u ervoor kiezen om ons structueel te steunen met een maandelijkse bijdrag, neemt u daarvoor a.u.b. contact met ons op!

• géén afbeelding beschikbaar

Ik ga helpen!

Wat ontzettend fijn dat u ons wilt helpen met een eenmalige donatie!
    Uiteraard kun u ervoor kiezen om deze donatie bijvoorbeeld maandelijks of ieder kwartaal te herhalen langs deze weg.
    Wilt u liever uw maandelijkse bijdrage…

• 12-04-2018 - Hallo, even een berichtje over ivica (nu GUUS) na het...  lees meer
  • 19-12-2017 - Onze labradoodle kon niet alleen thuis zijn, na alles te...  lees meer
  • 15-12-2017 - Ik ben erg blij met Elvis.Hij doet het erg goed.Een...  lees meer