Adoptiehonden

Als u op zoek bent naar een nieuwe huisgenoot dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Wij observeren onze honden altijd goed en geven indien nodig training voordat een hond ter adoptie komt.
Bij ons krijgt u een eerlijk verhaal over de hond en samen met u kijken we of de hond van uw keuze geschikt is in uw thuissituatie. Wij nemen hiervoor alle tijd omdat wij weten hoe belangrijk het is om een juiste keuze te maken.
Daarom werken wij uitsluitend op afspraak om er verzekerd van te zijn dan we ook alle tijd voor u hebben.

Onze honden worden met een contract geplaatst. Hierin staan alle voorwaarden voor adoptie en alle gegevens van de hond. Bij adoptie is er altijd een proefperiode zodat de hond, als het onverhoopt thuis niet gaat, terug kan naar onze opvang.

De bijdrage voor adoptie van een volwassen hond (vanaf één jaar) bedraagt € 250.
Onze honden zijn gevaccineerd en voorzien van een paspoort. Daarnaast hebben ze een chip en wordt de  NDG registratie na adoptie door ons geregeld. Ook zijn onze honden gecastreerd of gesteriliseerd of kunt u daarvoor terug komen bij onze dierenarts.
De bijdrage voor pups tot één jaar is € 300

Onze asielhonden staan op de website www.dierenasiels.com. Normaliter mogen hier geen buitenlandse honden op maar omdat wij uniek zijn in de opvang van de misplaatsingen van andere stichtingen en particulier gehaalde honden hebben wij een uitzonderingspositie in deze. Om deze reden hebben wij twee accounts op deze website. Vandaar dat u twee keer moet klikken om al onze honden te bekijken.

• 17-10-2017 - Wij zijn zo blij met onze Loena.Dankzij Martine haar advies...  lees meer
  • 16-10-2017 - Geweldig dat jullie dit blijven doen en heel veel succes....  lees meer
  • 16-10-2017 - Goed dierencentrum via hun m,n maatje de hond...  lees meer

© 2017 dierencentrum friesland | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel